Dreams do come true - Del 21


När jag släppte honom så böjde han sig fram och kysste mig sakta. Det kändes som fjärilar i magen och jag kysste honom tillbaka. Vi avslutade kyssen och log mot varandra.Vi började gå mot killarnas lägenhet och Zayn tog tag i min hand. Jag kollade upp mot honom och log och fortsatte att gå med hans hand i min.


4 månader senare ( 31 december):

Arias perspektiv:

Jag vaknade av röste som sjöng. Jag öppnade sakta ögonen och såg Linn, Zayn, Niall, LKiam, Louis och Harry stå upp och sjunga med breda leenden på deras ansikten. 

"Happy Birthday to you!", sjöng dem alla med full hals. Jag kännde hur jag började att rodna.

"Thak you guys, this means so much to me." sa jag och log.

"You welcome!" svarade Niall glatt och dem alla log mot mig. Det var inte först nu som jag märkte att Linn höll i tre lådor, en stor, en mellan och en liten.

"Open them!" sa Liam glatt som om han kunde läsa mina tankar. Jag tog dom försiktigt och började att öppna den stora lådan. Framför mig var en otroligt vacker röd klänning.

"Shit, is this for me?", frågade jag häppet.

"Haha, of course it is!" svarade Louis och skrattade lätt.

"Now open the rest of them!" sa Linn och log.

Jag tog emot dem två andra packeten och började att öppna dem som var i mellan storlek. Innuti låg ett par svarta simpla men otroligt snygga pumps. Jag kände hur ett stort leende kom upp i mitt ansikte.

"Oh my god, this is to good to be true!" sa jag högt och dem andra började att små skratta.

"There is still one left." svarade Harry med ett leende. Jag började öppna den lilla lådan och såg att innuti så låd det två örhängen.

"Are these." började jag säga men blev avbruten av Linn.

"Real diamonds? Of course they are!" svarade hon.

"I don't know what to say, I just... I love you guys.." sa jag och vi alla gjorde en gruppkram.

"So what are we doing today?" frågade jag och log.

"Well, we are celebrating your birthday at a club!" svarade Liam och log.

"And maybe you could wear your knew outfilt." sa Zayn.

"That's an perfect idea." svarade jag och log mot dem alla.

"So we have to go now, but we'll meet you at the club at 9." sa killarna och gav mig och Linn varsinn kram, förutom Zayn som gav Linn en snabb kyss. Dem hade varit ihop nu i ugnefär 4 månader och såg så gulliga ut tillsamans. Efter att killarna gått, så reste sig Linn.

"Jag ska låta dig bytta om, så kan vi äta frukost sen." svarade hon och log. Efter att hon stängt dörren till mitt rum ställde jag mig sakta upp. Jag gick in i badrummet och dushade snabbt och gick sen fram till mig garderob. Jag tog snabbt fram en stor grå tröja med ett Mimmi tryck på och ett par svarta jeans. Inget speciellt efter vi bara skulle stanna hemma.

Jag tog sen fram min mobil och såg att jag hade fått et SMS från Daniel. "Hello beautiful, just wanted to wish my sweety a happy birthday! xx" Jag kände hur jag rodnade. Jag och Daniel hade börjat messa sen Bella get mig hans nummer och jag hade fått reda på att han gick i min skola. Efter det hade vi träffats allt mer och mer och nu var han min pojkvän.  Jag bestämmde mig för att jag skulle ringa honom senare och gick ut ur mitt rum.

När jag kom till köket såg att det låg en rosa prinsess tårta på matbordet. Jag kollade upp och såg att Linn log.

"Grattis på födelsedagen bästis!" skrek hono ch kom fram och kramade mig. Jag blev lite överaskat men log.

"Du, är vi inte lite för gamla för att kalla varann bästis?" frågade jag och skattade.

"Haha, kanske det!" svarade hon och log mot mig.

 

 


Kommentarer
Postat av: keekar

wow!!

2011-12-27 @ 03:02:01
Postat av: Manda

Mer! :) Älskar den här novellen!

2012-02-19 @ 19:55:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0