Dreams do come true - Del 20



När jag kom ut så årkade jag inte gå till killarnas lägenhet så jag tog taxi. När jag kom fram knackade jag på dörren. Dörren öppnades och bakom den stog Louis och gav mig en kram.

"Hey Aria!" sa han glatt och lät mig komma in. Jag gick in och såg att Liam och Niall höll på att jaga varandra runt lägenheten.



Linns perspektiv - samtidigt

Jag och Zayn hade träffats i Milkshake city och köpt varsin milkshake.

"Tell me about you." sa Zayn blygt.

Jag började prata om mig själv och berättade lite om mitt liv, och sånt.

"So, Zayn are you single?" frågade jag utan att tänka mig för och önskade jag kunde ta tillbaks den duma frågan jag nyss ställt.

"Uhm, sorry, you don't have to answer if you don't want to." sa jag snabbt, men han tittade bara på mig och log.

"No it's fine. Yeah I am, and you?" svarade han.

"Yeah, haven't had a serious relationship in a long time." sa jag och log. Jag bytte snabbt ämne och frågade honom istället hur det kändes att vara känd.

"Well I don't really know how to explain. I mean I love my fans, but I don't think I'll ever get used to have girl screaming my name." sa han efter en stund.

"Why not, I mean you are funny, sweet and very talented. No wonder the girls can't keep there hands of you!" sa jag och skrattade. Zayn kollade på mig och log.

"Thank you, that means a lot to me." svarade han och jag kände en konstig känsla i magen. Zayn var värkligen gullig och otroligt snygg om jag fick säga.

"So, what do you want do do?" frågade jag och log.

"We can go shopping." svarade han och log tillbaks.

"Yay!" skrek jag och märkte plötsligt att dem andra som var där kollade lite konstigt på mig och kände hur kinderna hettade till. Zayn kollade på mig och började att gapskratta medans jag stog där och skämdes.

"So, are we going or not?" sa jag och ställde mig upp. När vi gick ut ur Milkshake city så började vi gå mot en galleria som var ganska nära. Medans vi gick så pratade vi om lite allt möjligt och hade jätte kul. När vi kom fram bestämde vi oss för att gå runt i affärer där det fans både tjej och kill kläder. Efter ett par timmar då bestämde vi oss för att gå hem till killarna. Det hade slutat med att jag hade köpt en klänning, ett par skor och en massa smycken. Zayn hade köpt en snygg tröja och ett par chinos.

På vägen till killarna stopade Zayn plötsligt mig och kollade in i mina ögon.

"Linn, I had a really good time." sa han och log.

"I had a lovely time too!" svarade jag och gav honom en varm kram.

När jag släppte honom så böjde han sig fram och kysste mig sakta. Det kändes som fjärilar i magen och jag kysste honom tillbaka. Vi avslutade kyssen och log mot varandra.Vi började gå mot killarnas lägenhet och Zayn tog tag i min hand. Jag kollade upp mot honom och log och fortsatte att gå med hans hand i min.

 



Kommentarer
Postat av: Anonym

bra x

2011-12-06 @ 00:27:51
Postat av: Anna

OMG!!!!!

Jag älskar den här novellen!!!!!

Snälla skriv mer, mer, mer och sen mer!!!!!

2011-12-08 @ 21:52:40
Postat av: isa

shit bra du måste skriva mera xx

2011-12-10 @ 14:22:03
Postat av: Anonym

jag tycker att den är jättebra!

snalla skriv mer!? :)

2011-12-13 @ 19:50:17
Postat av: Emily

Har du slutat blogga?:O

2011-12-16 @ 14:59:36
Postat av: One Direction diary

Hej! Har precis startat en egen novell blogg och skulle vilja ha eran åsikt! Kika gärna in på http://onedirectiondiary.blogg.se och lämna en kommentar :) Kram!

2011-12-18 @ 22:56:14
URL: http://onedirectiondiary.blogg.se/
Postat av: Julia

Har precis läst alla kapitel och den här novellen är värkligen skit bra!

2011-12-23 @ 01:10:05
URL: http://onenewstory.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0