Dreams do come true - Del 10


"I have to go, bye! " sa jag och la på. Jag fortsatte och gråta i min säng när jag hörde att jag fick sms.

"We the plane leaves at 1 pm if you want to say bye... xx /Harry".

Jag bytte till pijamas och sommande gråtande.


Jag vaknade av att solen blände mina ögon. Jag kollade på klockan och sog att den redan var halv tolv. Shit, var jag tvungen att vara dum nog att inte installera alarm, tänkte jag. Jag sprang snabbt och bytte om till en vitt bas tröja och ett par rosa shorts med en stor rosett. Jag satte på mig ett par vita rosa balerina skor och bytte la min mobil, plånbok och läpglans in i väskan. Jag sminkade mig sen snabbt och små sprang till ytterdörren, när jag märkte att Bianca satt framför TVn med Jake och pratade.
"God morgon på dej med!" sa Bianca.
"Förlåt, jag försov mig och måste skynda på lite." svarade jag.
"Vart ´ska du?" frågade hon.
"Killarna åker ju idag, så jag tänkte att jag skulle till flygplatsen och säga hej då." sa jag och gav henne ett halvt leende. Jag började öppna dörren och skulle gå.
"Okej, säg hej då från mig med!" ropade Bianca.
När jag kom ut satte jag mig i första taxin jag såg och bad taxi-chauffören att köra mig till flygplatsen så fort som möjlig.

Harrys perspektiv:

"Harry! Come on, we have to go or we'll be to late!" Louis shouted.
"Okey, I'm ready!" I yelled back and started walking out of the apartment.
We all got in to the big car and I sat down next to Louis at the back. I started to think about Aria and how hurt she seemed on the phone last night.
"Guys do you think Aria will come to the airport to say good-bye?" Louis asked like he was reading my mind.
"Don't know, she was really upset when we told her." Zayn answered.
I changed subject and started talking about the tour. After sitting in the car for about 10 minutes we where finnaly at the airport. We starded walking out when sundunly whe heared girls screaming. I turn around and saw girls screaming and runnig towards us. We took our bags quikly and whent in to the airport. We whent checking-in and then we started talking to the fans and taking pictures with them.
When it was 20 minutes left we said we had to go. I looked in the crowed and could'nt see Arias face. We where just about to go when I saw a familiar face and started smiling.

Arias perpektiv:

När jag gick in i flygplatsen såg jag runt 200 tjejer som skrek och grät. Yes, dom verkar inte ha gått än, tänkte jag och trängde mig in bland flocken av gråtande tjejer. När jag kom fram så märkte jag att dem vände sig om och skulle gå, när Harry plötsligt vände sig om och märkte att jag stog där. Han började att le och sa något till killarna. Även dom kollade på mig och sprang fram. Jga kände hur alla tjejerna stelnade och tittade på mig med stora ögon.
"Aria, you came!" sa Niall med sin irländska accent.
"Of caurse I did! I couldn't let you guys live London without saying good bye!" svarade jag och log mot dem.
"We are so sorry we did't tell you sooner, we just wanted to have a great time before we left." sa Zayn med ett blygt leende.
"It's okey! I think I overreacted a bit." skrattade jag.
"But we really have to go now, but we'll keep in touch trough Twitter and texting." sa Liam.

"Shure!" sa jag och gav dem varsin stor kram. När jag tillsist kom fram till Harry gav jag honom en stel kram och kände hur tårarna skulle börja rinna närsomhelst. 
"Bye!" sa dem och började gå.
Jag stog kvar där och alla fans fortsatte att titta på mig.
"Who are you?"
"How do you know the boys?"
"Why are you using them?"
Jag ignorerade frågarna och började gå mot utgången. Jag satte mig i en taxi och bad den köra mig hem. Jag årkade hålla för tårarna längre så jag lätt dem rinna längst min kind och fortsatte att gråta när jag kom hem tills det inte fanns några tårara kvar.



Kommentarer
Postat av: Linnea

JÄTTEBRA!

2011-11-15 @ 22:54:28
URL: http://alvapluslinnea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0