Dreams do come true - Del 12



Vi hade jätte kul och jag kände hur Dylan dansade närmare och närmare mig och när vi var några centimeter från att kyssar kollade jag mot ingången och kände plötsligt igen dem blå/gröna ögonen.



Shit, det var Harry. Sen killarna åkt för 4 månader sen hade jag försökt ignorera honom så mycket som möjligt, men det gick inte. Och inte blev det bättre av att alla i skolan snackade om One Direction. Ingen visste ju såklart att jag kände dem, för jag trodde ändå inte det var nödvändigt för dem att veta. Jag kände hur Dylan var nära att börja kyssa mig och Harry tittade på mig under hela tiden. Jag sprang där ifrån och gick mot toaletterna.

Harrys perspektiv:

When we came in to the club I reconised a pair of green eyes staring at me, so I looked up and saw a beautiful girl in a black dress. It was her, Aria!
I had spend the most of my time at the tour thinking abot her and trying to contact her, but what ever I did, she never answered and seemed to avoid me.
When I looked up again I saw her dacing with a guy very close and I felt the jealousy coming. The guy was about to kiss her so I looked away and whent to the bar. After taking some shots, I went and started to dance with a cute girl with red hair.
"What your name?" she asked me.
"Harry, and you?"
"I'm Ashley" she answered. 
She started to come closer and closer when she sudenly kissed me. I kissed her back, when I saw Aria coming out of the bathrooms. I wanted her to feel the jealousy I felt, so I kissed this Asley girl more and more intence. She saw me and ran away.

Arias perspektiv:

När jag kom ut ur toaletterna efter ha torkat bort tårarna så såg jag Harry hångla med Ashley. Han tittade upp med fortsatte att kyssa henne, så jag sprang där ifrån. Jag gick ut och satte mig på gatan och började att gråta ännu mer. Tillslut bestämmde jag mig för att gå in. Jag gick fram till baren och började dricka mer och mer. Jag kände hur jag höll på att bli mer full än vad jag redan var när jag plötsligt hörde Dylan komma.
"Hey, where did you go?" frågade han.
"I went to the bathroom, but I'm back!" sa jag med ett leende.
"Good, then maybe we can continue from where we left." sa han flörtigt och kysste mig.

Morgonen efter:

Jag vaknade av att min mobil fick ett sms och kände plötsligt vilken huvudvärk jag hade. Jag stod upp och märkte att jag hade mitt nattlinne, en jag mindes int att jag hade satt på mig den. Jag kollade på min mobil och fick en liten chock när jag sog sms:et som Dylan hade skickat :
"I had really fun last night ;) Ww should do it again sometime xx" 
Jag läste om sms:et flera gånger med förstod fortfarande inte vad han menade. Vad hade hänt igår? 
Jag slutade tänka på Dylan och gick och dushade och satte sen på mig vita, korta shorts, med en vit topp och en mörk kofta. Jag kollade på klockan och märkte att den var tio, så jag bestämmde mig för att göra frukost till Linn. Jag började fixa pannkakor och hörde hur hon vaknade.
"God morgon bästis!" sa jag glatt.
"Haha, god morgon på dig med! Du var på gott humör! " sa hon och log.
Vi satte oss och åt och pratade om skolan och sånt.
"Du, jag fick konstigaste sms:et från Dylan i morse." sa jag mitt i allt och visade henne sms:et.
"Det är ju inte konstigt efter vad som hände igår" sa hon.
"Men det är det som är prrroblemet Linn, jag vet inte vad som hände igår." sa jag sakta.
"Du blev väldigt full och höll på med honom och så. När klockan var två och vi gick hem så började du gråta hyseriskt och började prata om Harry." savarade hon efter en stund och skrattade.
Då började jag plötsligt minas vad som hade hänt. Harry hade varit i klubben och hånglat med Ashley. Jag kände hur tårarna började rinna ner för min kind.
"Aria! Varför gråter du?" frågade Linn och kramade mig.
"Han var där! Harry! Och han han strulade med Ashley!" sa jag.
"Va? Vad menar du?" 
"Harry var i klubben igår!" jag började gråta ännu mer och Linn fortsatte att hålla om mig.
" Jag måste gå ditt. Jag måste prata med honom. " sa jag efter en stund.
"Okej, vill du att jg följer med?" frågade hon.
"Såklart!" svarade jag och gav henne ett snett leende.
Linn gick och satte på sig kläder så gick vi ut och tog en taxi till killarns hus.
När vi kom fram plingade jag på sakta. Efter en stund öppnade någon dörren, jag tittade upp och såg ett par mörkbruna ögon.




Kommentarer
Postat av: Anna

Fett bra!!!

2011-11-21 @ 09:12:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0