Dreams do come true - Del 14



"BUT YOU NEVER ANSWERED SO I THOUGHT YOU HAD FORGOTTEN ABOUT ME AND MOVED ON!" skrek han.

" MOVED ON?! I SPENT MY HOLE SUMMERVACATION TRYING TO FORGET ABOUT YOU, BUT EVERYWHERE I  WHENT THERE WHERE  POSTER OR MAGASINS ABOUT YOU SAYING THAT YOU KISSED NEW GIRLS EVERY WEEK!" skrek jag tillbaka  och kunde inte hålla tillbaka tårarna som ran och ran ner för mina kinder, jag årkade inte längre, så jag sprang där ifrån.



Linns perspektiv:

Efter att Aria hade gått in till Harrys rum blev det en pinsamtystnad.

"So Linn, what do you think of London so far?" frågade Liam med et leende.

"Oh, I think it's great!" svarade jag och log.

"Good! Do yu want to watch some movie with us?" sa Zayn blyggt. Jag han inte svara försen jag hörde hur Harry och Aria skrek på varandra. Vi vände blickarna mot deras rum och såg att Aria kom ut gråtande.

"Aria! Vad hände?" frågade jag och sprang fram till henne.

"Berättar sen men just nu vill jag bara bort härifrån" sa hon.

"Okej vi går." svarrade jag och vände mig om till killarna.

"Guys we have to go. See you later, I gess." sa jag med ett sett leende.

"Okey, but call if you need anything." svarade dem. Jag och Aria satte på oss skorna och gick ut. När vi kom ut så föreslog jag att vi skulle ta en promenad hem. Aria var helt tyst, så jag bestämde mig för att brytta tystnaden.

"Aria, vad hände när du kom in?" frågade jag sakta. Hon berättade jag jag såg hur mycket hon kämpade för att inte gråta.

"Allt kommer att bli bra." sa jag.

"Hoppas det.. Men vad hur ska jag göra med Ashley?" frågade hon.

"Du får ta och prata med henne. Hon viste ju trotsallt inte att du gillade honom." svarade jag. Hon kramade mig hårt.

"Tack Linn för att du är en underbar vän!" sa hon och jag log.

"Så berätta, vad hände medans jag var borta?" frågade Aria.

"Inte så mycket, vi skulle titta på film men avbröts vi av dig och Harry." svarade jag.

"Oj gud förlåt! Jag vet ju hur mycket du gillar dem!" sa Aria.

"Det är lugt. Men vad ska vi göra nu?"  frågade jag henne.

"Vi kan väl bara laga mat och titta på film?"

"Visst!" sa jag och log.

När vi kom upp så bytte jag om till min rosa juicy couture dress och satte håret i en tofs. När jag kom ut såh jag att Aria höll på att kolla igenom kylskopet. Hon hade också bytte om, hon hade ett par röda hollister shorts och en mickey mouse tröja på sig. Jag skrattade för mig själv och gick fram till henne.

"Så, vad ska vi lagga?" frågade jag.

"Jag tycker att vi gör hemlagad pizza, eller vad tycker du?"

"Ja, det blir perfekt!" svarade jag.

Vi tog fram allt och började fixa varsinn mellan pizza. När vi hade ätit klart satte vi oss och försökte bestämma film. Tillslut blev det "The Last Song" så vi togfram näsdukar för säkerhetskull.

När vi kom fram till biten då hennes pappa dog så började vi störbölla, när vi hörde att någon plingade på dörren. Jag satte mig upp och öppnade dörren och såg att det var Harry, Niall, Louis, Zayn och Liam.

"Hi, we where wondering if we could come in. We wanted to see if Aria was okey." sa Louis glatt.

"Of course!" svarade jag och välkomnade dem in.

"Linn vem är det?" hörde jag Aria ropa.

"Det är killarna, dem ville se att du var okej." svarade jag.

När dem hade kommit in och get oss varsinn kram så sattte vi oss i soffan.

"So girls, what movie are you watching?" frågade Niall.

"The Last Song." svarade jag.

"So thats why you girls where crying?" sa Zayn och pekade på tårarna som jag hade längst kinden och alla började att skratta. Oj shit, gud vad pinsamt, tänkte jag.

"Yeah..." svarade jag och kände hur kinderna hettade till. Dem fortsatte att skratta och jag och Aria sprang frm till näsdukarna och tårkade våra blöta ansikten.

 

 

 


Kommentarer
Postat av: rayana

jättebra meeeeeeeeer

2011-11-22 @ 17:56:36
Postat av: Roza

mer mer mer mer mer mer mer mer mer om jag får vara med i novellen mejla mig !!

2011-11-22 @ 18:13:37
Postat av: Linnea

Riktigt bra! Efter att 1D hade åkt på turne trodde jag att du inte skulle kunna skriva en bra fortsättning, men det är var amazing!! FORTSÄTT FÖR JAG VILL HA MEEER!

2011-11-24 @ 18:39:12
URL: http://alvapluslinnea.blogg.se/
Postat av: Sofia

meeeer :)

2011-11-24 @ 21:58:17
URL: http://onedirectionnovelller.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0