Dreams do come true - Del 17


Linns pijamas                                         Arias pijamas


"Hey can you come and pick us up?" I asked.

"Yeah sure, I'll be there in 10 minutes." he said and I hanged up. When he then called me back we went out and saw a massive group of girls waiting outside the food restaurant. It looked like more than 100 girls who where screaming our names.


Arias perspektiv:

När vi kom ut ur Nando's fick jag en chock. Precis framför oss stog det minnst 100 tonårstjejer som stog och ropade på killarna. Killarna gick fram och tog bild med några medans jag och Linn stog lite vid sidan och jag märkte hur alla av oss konstiga blickar. När Pau tillslut kom fram till oss och rog med oss alla 7 in till bilen så började tjejerna skrika igen. Men den här gånggen var det inte mot killarna utan mot oss.

"YOU ARE F*CKING USING THME!" skrek någon.

"ATTENTION HORES" ropade någon annan.

"IF YOU ARE DATING OUR GUYS I WILL PERSONALLY COME TO YOUR HOUSE AND KILL YOU!" sa en till. Men jag han inte hörde något annat innan Niall stängde dörren och log mot mig ursäktande.

"We are so sorry about that, they get a little crazy sometimes." sahan med ett snet leende.

"It's fine guys, we took the chances so have to take the consequences." sa jag och log brett.

"Remember that time when all the fans freacked out because you had kissed Caroline Flack last month?" sa Zayn till Harry och allt blev tyst och jag kollade på Harry som kollade ner på sina händer. Resten av hemvägen så bytte vi ämne och pratade om Sverige, men jag märkte hur stämningen var spänd. tILLSLUT KOM BILEN FRAM TILL VÅR LÄGENHET.

"Guys we have too go cus we have school tomorrow, but we'll talk to you later!" sa jag och fejklog. Vi gav dem alla en kram och gik sen hem.

"Du, vad var det som hände igentligen mellan dig och Harry i ditt rum?" frågade Lin.

"Nej inget så mycket, vi sa förlåt till varandra och bestämde sen för att vara vänner." svarde jag.

"Jaha okej!"

"Men vad hände medans vi var bora?" frågade jag henne.

"Nej men inget speciellt heller, vi typ stängde av filmen och började prata om hur länge vi hade varit vänner och sånt." svarade hon och jag märkte att hon tänkte på något speciellt.

"Men Linn, vem av killarna gillar du messt?" frågade jag och skrattade lite medans vi satt på våran soffa.

"Haha, jag gillar dem alla. Men jag drar mest till Zayn och jag bara drunknar i hans mörka ögon!" svarade hon och såg superglad ut. Vi slutade diskutionen och bytte om till pijamas.

"Men du, hur ska du göra med Ashley imorn?" frågade Linn osäkert.

"Jag får väl berätta som det är, att jag överreagera och att jag är vän med dem." svarade jag.  "Du jag är ganska trött ska sätta mig vid min dator och sen ska jag gå och lääga mig." fortsatte jag.

"Ja, jag med. Har faktiskt spenderat en hel dag med ONE DIRECTION!" skrek hon av lycka. Jag skrattade och gick fram och gav henne en puss på kinden.

"God natt, och glöm inte att vi har  skola imorn!" sa jag ocg gick in på mitt rum. Jag tog fram dator och loggade in på facebook. Det hade inte hänt något speciellt så jag gick in på twitter och kolade runt. När jag kollade på det som trendade över hela världen fick jag panik. Det stog " who are those 1D bitches". Jag tryckte på det och såg att någon hadde lagt en bild och tryckte på den. Det kom upp en bild från när vi var i Nando's och vi höll alla på att skratta åt något skämt som Louis sagt. Jag suckade lågt och tänkte att jag skulle berättade det för Linn imorn.

Jag stängde av dator och tog bort mitt smink. När jag var klar la jag mig i min sng och försökte att sova, men det gick inte. Det ända jag tänkte på var en viss person jag hällst inte velat tänka på. Efter en stund kände jag hur ögonlocken blev tyngre och jag sommnade.

 

 


Kommentarer
Postat av: Anna

Jättebra!!!!!

2011-11-26 @ 12:47:21
Postat av: Roza

mer mer mer grymt bra

2011-11-27 @ 10:02:33
Postat av: Anonym

mer

2011-11-27 @ 14:55:31
Postat av: amanda

jättebra !

2011-11-27 @ 17:18:02
Postat av: Amanda

LÄnka kanske? :)

2011-11-27 @ 21:34:55
URL: http://www.timeforontedirection.blogg.s
Postat av: Amanda

Länka kanske? :) Länkar tillbaks :)

2011-11-27 @ 22:33:00
URL: http://timeforonedirection.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0