Dreams do come true - Del 3

När taxin stannade betalade Bianca och visa mig sen ingången. Vi gick in och satte oss i soffan och väntade på att killarna skulle komma när jag plötslit ser killarna som va i Starbucks och killen som hade frågat om mitt nummer.

"Guys, this is my cousin, she is going to live with me and go to school here!" sa Bianca och gav dem var sin kram.


"Hi, my name is Aria." sa jag och kände att jag började rodna.

"I'm Harry" sa killen som stött på mig innan

"My name is Niall" sa den blonda.

"I'm Louis" sa den som verkade vara äldst.

" Liam" sa en av dem som hade ljust brunt hår.

"And I'm Zayn" sa killen med svart hår.

"I recognize you from somewhere" sa Harry.

"Yeah, we met in Starbucks this morning " svarade jag och rodnade ännu mer.

" Oh, right. You're the girl that didn't want to give me yor nummber! "

"Sorry to interupt, but guys you have to work!" sa Bianca och avbrött den pinsamma tystnaden.

"I gess I'll see you around" sa Harry med ett leende.

"Shure" svarade jag och satte mig i soffan igen.

Killarna gick in i studion och började sjunga. Dem var bra, riktigt bra faktist.

Jag stog där och stirrade på dem länge och märkte plötsligt att alla stog och stirra på mig. Jag blev hellt röd och vände snabbt blicken tillbaka till min mobil.

Dem höll på i ett par timmar och klockan 6 kom Bianca fram och sa att vi skulle hem. Jag vände mig om och sa hej då till killarna och gav dem varsin kram. Jag kände att Harry kramade mig lite längre än dem andra, men jag bestämde mig för att inte bry mig om det. Vi vände oss om och skulle precis ut när någon sa något.

"Wait!"

Jag vände mig om och såg att Harry tittade på mig.

"Can I have your twitter or something?" frågade han.

"Shure, I'll just right it down."

Jag tog fram ett papper ur min väska och skrev snabbt @Arialinden och gav den till honom.

"Thanks" sa Harry och blinkade med ögat. Jag kände att jag började att rodna igen, så jag sa bara ett snabbt hej då och sprang ut till Bianca.

"Wow, något är på gång eller?" sa Bianca och började att fnissa.

"Nej men skärp dig, han var ju bara vänlig!" svarade jag och satte mig i taxin som Bianca satte sig i.

När vi kom hem bytte jag snabbt om till min grå/rosa One Piece och satte mig framför min dator. Jag kollade snabbt på Facebook och loggade sen in på Twitter. Jag märkte att nån hade skrivit något till mig.

"Nice meeting you today @Arialinden, hope we'll meet again ;)" Det var från Harry, jag svarade snabbt

" I'm sure we'll meet again some day :)"

Jag loggade ut och bestämde mig för att titta på en film. Det fick bli Letter to Juliet, en romantisk film med Amanda Seyfried.

Efter filmen loggade jag in en andra gång på Twitter och märkte att jag hade fått en massa mentions. Jag skummade igenom dem och alla handlade om Harry. Jag orkade inte svara på nån så jag bytte om och gick och la mig.


Del 4 kommer bara om jag får minst 4 kommentarer :)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Go on :)

2011-11-04 @ 00:32:38
Postat av: Anonym

Nästa del please?:)

2011-11-04 @ 01:03:02
Postat av: :P

faan va bra!!!

2011-11-04 @ 01:19:30
Postat av: A

Skitbra!:)

2011-11-04 @ 01:39:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0