Dreams do come true - Del 6


ag orkade inte bry mig så jag tog första taxin jag såg och bad honom köra mig till lägenheten.Det var min andra dag i London och jag hade redan lyckats få flera tusentals tjejer att hata mig.



När jag kom hem bytte jag snabbt om till mjukisbyxor och en stor vitt t-shirt och tog fram min gitarr som jag köpt i Sverige. Jag började att spela min absolut favorit låt, Who you are med Jessie J. Jag var väldigt inne i låten när jag hörde att jag fick sms.

Hey, I was wondering if you would like to come and watch a movie with me and the lads? :) xx /Harry ”. Jag svarade snabbt ”Shure, just say when and where ;) xx/ Aria”. Jag hörde hur mobilen plingade till efter en stund.

A car will wait outside your door at 7 xx”

Okey, see you then :) xx”

Det var 4 timmar tills dess, så jag satte på mni dator och loggade in på Facebook. Inget speciellt hade hänt där så jag loggade istället in på Skype och såg att min bästa vän Linn från Sverige var online.

”Linn! Gud vad jag har saknat dig!” sa jag.

”Jag med! Det känns så konstigt utan dig!” svarade hon.

”Aa, det samma här!”

”Men har du skaffat några nya vänner?”

”Ja, jag ska inte precis kalla dem för vänner, men jag har lärt känna ett pojkband som Bianca jobbar med.” svarade jag och kände hur kinderna blev röda.

”Jaha, vad kul! Men vad heter bandet?”

”Det var nåt med One Direction.”

”ONE DIRECTION?!” nästan skrek Linn.

”Ja, dem värkar vara jätte kända här borta.”

”Dom är ju typ mitt favorit band!” svarade hon.

”Oj, det visste inte jag!” sa jag.

”Nej, men jag måste ha glömt att nämna det. Men vilken av dem gillar du bäst? Själv tycker jag att Louis är skit snygg och jätte rolig!” skrek hon och jag såg hur glad hon blev.

”Haha, ja han är ju super rolig! Men jag tror att jag föredrar Harry faktist. Det är något speciellt me honom.”

”Najs, det låter som om det är nån som håller på och blir kär här!” sa Linn och fnissade.

”Haha, man vet aldrig!” sa jag och blinkade med ena ögat.

Vi började snacka om hur det var här i London, och vad som hade hänt där borta i Stockholm sen jag åkt. Efter en stund så kollade jag på klockan och märkte att den redan var 6.

”Jag är ledsen Linn, men jag måste gå. Ska träffa killarna vid 7.” sa jag.

”Jaha ok. Hälsa Louis från din bästis Linn!” skrek hon. Jag började att skratta.

”Haha, okej vi hörs!” sa jag och loggade snabbt ut.

Jag gick till badrummet och duschade mig snabbt. När jag var klar sminkade jag mig lite lät och satte på mig nya kläder. Det fick bli en turkos och rosa kofta med en rosa topp och rosa shorts. När jag var klar så gick jag ut och precis som Harry sa så var det en taxi framför lägenheten så jag gick in.

 

 

 

 


Kommentarer
Postat av: Anonym

meeer :D

2011-11-06 @ 00:10:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0