Dreams do come true - Del 7

Jag gick till badrummet och duschade mig snabbt. När jag var klar sminkade jag mig lite lät och satte på mig nya kläder. Det fick bli en turkos och rosa kofta med en rosa topp och rosa shorts. När jag var klar så gick jag ut och precis som Harry sa så var det en taxi framför lägenheten så jag gick in.



Taxin stannade framför en lägenhet. Jag betalade snabbt och gick av.

"Witch floor? xx/ Aria" frågade jag Harry.

"Wait I'll come and meet you outside!xx" svarade han. Efter en stund såg jag honom komma ut ur.

"Hi, you look great!" sa han och log.

"Thanks, you too!" svarade jag och rodnade. Vi gick in i hissen och han tryckte på 11 knappen. Det blev en pinsam tysnad när han plötsligt sa:

"You know you're very cute when you blush like that."

"Um, thanks, I guess..." svarade jag och kände hur kinderna hettade. Han kom närmare mig och när det knappt var en centimeter mellan oss öppnades hissdörren. Han vände sig om gick och deras lägenhets dörr. Jag följde efter honom och gick in i den stora lägenheten. Jag hörde hur killarna pratade och skrattade högt. Jag tog av mig skorna och gick längre in och sog till min förvåning Louis, Zayn, Liam och Niall laga mat.

"Guys, Aria's here!" sa Harry högt. Killarna kom springade mot mig.

"Aria, hi!" sa Zayn.

"How are you?" frågade Louis.

"Good thanks, and you?"

"We are great!" svarade Liam.

"We made pasta!" sa Niall med ett leende.

"Haha, okey!" sa jag och började att skratta. Vi satte oss vid matbordet och började att äta. Vi hade jätte kul och skrattade otroligt mycket. Efter middagen så visade dem mig runt lite och sen tog vi fram chips och godis så satte vi oss framför TV:n.

"What movie did you guys chose?" frågade jag.

"Well, we couldn't deside between Prom night and Grown ups!" svarade Zayn.

"But isn't Prom night a horror movie?" sa jag osäkert.

"It is! Don't tell me you're scared of them!" sa Louis och började att skratta.

"Kind of.. " svarade jag och rodnade.

"It's ok, you can hold my hand if you want to." sa Harry och blinkade med ena ögat.

"Haha, you wish!" sa jag och satte mig mellan honom och Liam. Louis satte sig bredvid Liam medans Niall och Zayn log på golvet. Vi satte på Prom night och jag kände hur jag flyttade mig närmare Harry. När det kom nåt riktigt läskigt så tog jag tag i hans hand och kramade den. Han tittade på mig och log och höll min hand hårt. Vi satt kvar så tills sluteet av filmen. När filmen var slut märkte jag att jag fått sms från Bianca.  " Var är du? :)" jag svarade snabbt och sa att jag var med killarna. "Okej, ha så kul :)" svarade hon. Vi satte på Grown ups och började titta på den. I mitten av filmen märkte jag att alla sov förutom jag och Harry. Vi började prata och han berättade om hur dem hade blivit kända.

"Do you want to come and check out my room?" fragaade han efter en stund och log.

"Shure!" svarade jag med ett sotrt leende. Han tog min hand och tog mig till hans rum.


Här får ni Del 7! :)

 

 

 

 


Kommentarer
Postat av: ElinSkantz

Skit bra ju! :)

2011-11-06 @ 11:48:04
URL: http://skaantz.blogg.se/
Postat av: Emily

asbra!!! snälla fortsätt!!:D:D

2011-11-07 @ 11:15:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0