Dreams do come true - Del 8



"Do you want to come and check out my room?" fragaade han efter en stund och log.

"Shure!" svarade jag med ett sotrt leende. Han tog min hand och tog mig till hans rum.



Harrys rum var ganska simpel, det fanns en garderob ett skrivbord, en bokhylla och en enorm säng. Han satte sig på sängen och jag klappade lätt på låren vilket bettyde att han ville att jag skulle sätta mig på hans knän.

"You know, you're very beautiful." sa han och kollade rakt in i mina ögon och kysste mig sen på kinden. Jag vände mig om så att jag kunde se hans fina ögon. Jag tittade i dem en kort stund innan jag böjde mig fram och kysste honom. Han besvarade den och kyssen blev mer och mer intensiv när vi plötsligt härde något som lät. Vi stog upp, gick ut till vardagsrummet och märkte att Liam som hade legat på soffan hade ramlat ner. Jag, Liam och Harry brast i skratt och snart hade vi väkt alla. Jag kolade på klockan och märkte att den var hav ett.

"Shit!" skrek jag.

"What?" frågade Niall som fortfarande halvsov.

"It's late and I have to get home!"

"But you can sleep over here if you want to." sa Louis glatt.

"If it's okey with you guys." svarade jag försiktigt.

"Of corse it is!" svarade allihop.

"But I don't have any clothes that I can sleep in..."

"You can barrow a t-shirt from me." sa Harry.

"Okey I'll just call Bianca." svarade jag och gick till hallen. Jag slog Biancas nummer och hon svarde efter några sekunder.

"Hej, du jag sover över hos killarna för jag orkar inte gå hem när det är så sent." sa jag.

"Okej, ha så kul!" sa hon och småskrattade lite. Jag sa hej då och la på. När jag gick tillbaka till vardagsrummet så höll killarna på att ha nån sorts krig och kastade chips och godis på varann. Jag skrattade så mycket att jag inte kunde stå upp längre. Dem vände sig och kollade på mig och skrattade dem med. Efter att ha lugnat ner odd så bestämde vi oss för att lägga oss. Jag gick inte till Harrys rum för att hämta en t-shirt när jag märkte att han stog där i kalsonger.

"Uhm, I'm sorry! I was going to barrow a t-shirt and forgot to knock on the door!" stammade jag fram. Han började såklart att skratta.

"Haha, it's okey!" svarade han och log. "Here you go!" sa han och gav mig en t-shirt där det stog Harry hjärta Louis.

Jag började att garva.

"A fan gave it to me, so I kept it just for fun" sa han och kom närmare mig.

"I really like you!" sa han och log.

"I like you too!" svarade jag och jag sog hur han fick fram ett jätte stort leende. "But Harry, I don't think I'm ready for a relationship yet." fortsatte jag och jag såg hur besviken han blev.

"It's okey, but we can steel do this" sa han och kysste mig.

"Haha, of corse, but ass I sad, we are not in a realtionship, we are just two very close friends." sa jag och log.

"Good night!" sa jag efter en stund.

"Good night Aria!" svarade han och log. Jag gick till gästrummet och bytte om till t-shirten och la mig i sänge. Jag tänkte på Harry. Jag gillade honom men var inte för ett förhållande efter vad som hände i Sverige. Jag slutade tänka på det och sommnade snabbt.


Jag är jätte ledsen för den dåliga uppdateringen, men här är iallafall Del 8 :)


Kommentarer
Postat av: Linnea

MER MER MER MER MER MER!!

2011-11-09 @ 18:50:17
URL: http://alvapluslinnea.blogg.se/
Postat av: Linnea

Hur får du inspiration till dessa berättelser egentligen? Det borde va svårt :o

2011-11-09 @ 18:51:44
URL: http://alvapluslinnea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0