Dreams do come true - Del 9



Jag gick till gästrummet och bytte om till t-shirten och la mig i sänge. Jag tänkte på Harry. Jag gillade honom men var inte för ett förhållande efter vad som hände i Sverige. Jag slutade tänka på det och sommnade snabbt.



Nästa morgon vaknade jag av att någon hoppade på min säng. Jag öppnade sakta ögonen och märkte att det var killarna.

"Finally, you're awake!" sa Liam och log.

"What are you guys doing? Why did you guys have to wake me up so early!" frågade jag surt.

"Well, we hoped you wanted to go and do some bowling with us!" svarade Louis med ett stort smile.

"Shure, but first we have to stop at my house so I can shower and put some new clothes on."

"Of course, any thing for you!" svarade Zayn och log.

"Okey, but first can we eat, I'm sooo hungry!" sa Niall.

"How can someone that small eat so much?" frågade Harry och alla brast i skratt. Vi gick alla upp för att äta när jag märkte att dem stirrade på mig. Jag tittade ner ovh märkte att jag bara hade Harrys t-shirt på mig som var otroligt kort. Jag struntade i dem och gick till köket och öppnade kylskåpet.

"Guys are you coming?" frågade jag dem och började skratta. Dem kom och vi började att göra pannkakor och hade jätte kul. När vi var klara gick alla för att bytta om, och jag satte på mig kläderna jag hade dagen innan och när dem var klara åkte vi hem till mig. När vi kom upp så märkte jag att Bianca inte var hemma, hon är säker hos Jake tänkte jag och visade killarna runt.

"You guys can wait in my room while I go and shower" sa jag och gick till badrummet. Jag tvättade håret och duschade kroppen och gick till mitt rum. Killarna satt vid min dator och höll på med något. Jag struntade i det och tog mina kläder jag skulle ha på mig och gick tillbaka till badrummet. Jag valde en stipless topp med blommor och en mörk grön kjol. När jag kom tillbaka till mitt rum höll dem fortfarande på med datorn.

"What are you guys doing?" frågade jag och tittade på dem.

"Nothing!" svarade alla snabbt och tog bort det dem höll på med. Jag torkade håret snabbt och sminkade mig lite lätt.

"I'm ready!" sa jag och log mot dem.

"Okey, I'll just call Paul and tell him to come and get us." svarade Niall och gick ut till hallen.

Efter en stund var Paul utanför så vi gick ut och in till bilen. Den här gången satte jag mig där bak mellan Niall och Zayn, Liam satte sig framme och Louis och Harry satt i mitten. Efter en stund hörde jag att Harry viskade med Louis och jag hörde dem nämna mitt namn. Jag struntade i det och fortsatte att prata med Zayn och Niall. När vi kom fram till bowling hallen så delade vi oss i två olika lag, jag, Liam och Louis mot Harry, Liam och Niall. Efter 2 timmar av spel hade det andra laget vunnit, och vi bestämde oss för att äta ute. Vi satte oss i bussen och åkte ditt. När bilen stannade märkte jag att dem tagit mig till en ganska dyr resturang. Vi gick in och fick ett bord för 6 stycken, och bästämnde vad vi skulle äta. När maten kom hög alla in och vi hade jätte rolig och skrattade mycket.

"So, Aria do you have a boyfriend?" frågade Liam pch log. Jag kände  hur Harry tittade på mig och jag började rodna.

"No, I'm single. I had a boyfriend in Sweden but it didn't last." sa jag och började tänka på mitt ex Tomas.

"Oh, okey." svarade dem och log. Jag bytte snabbt ämne och började prata om deras karriär.

"So, how come you aren't working today?" frågade jag och tittadepå dem.

"We got a day of to pack." svarade Louis snabbt.

"Pack?"

"Yes, we are going on tour." svarade Niall.

"Wow, that's great! for how long?" frågade jag och log.

" Uhm, for months.." sa Harry tyst.

"Oh, that is very long time ..." svarade jag och kände hur det brände under ögonlocken.

"I think I have to go" sa jag och gick där ifrån gråtande. Jag tog en taxi hem och gick in till lägenheten och Bianca kom. Hon märkte att jag  hade gråtit för hon kramade mig hort.

"Aria, vad är det?" frågade hon mig.

"Killarna ska på turné i 4 månader och åker imorn" sa jag och började gråta igen.

"Kom, det kommer att bli bra" sa hon och höll mig hårt.

"Jag tror jag ska gå och lägga mig" sa jag efter en stund och gick till mitt rum. Jag kollade på min mobil och såg att jag hade 5 missade samtal från Harry, så jag ringde upp honom.

"Aria!" sa han.

"Hi Harry..."

"We where so worried!"

"Why did you do this to me Harry?" sa jag och kände hur jag började gråta.

" What do you mean?" frågade han.

"You kissed me last night, you told me you liked me and now you just leave. Do I mean nothing to you?"

"I do like you! And you mean a lot to me, but you where the one who said you didn't want a realtionship!"

"But why did you lean me one when you knew you where going to leave! "

" I don't know!" svarade han.

"I have to go, bye! " sa jag och la på. Jag fortsatte och gråta i min säng när jag hörde att jag fick sms.

"We the plane leaves at 1 pm if you want to say bye... xx /Harry".

Jag bytte till pijamas och sommande gråtande.


Kommentarer
Postat av: Roza

Mer mer mer

2011-11-11 @ 08:00:32
Postat av: Anna

Såå bra!!! Älskar din novell!!

Fortsätt att skriva för jag läser!!!!!

xx

2011-11-12 @ 17:58:58
Postat av: Anonym

meraaaa

2011-11-12 @ 22:32:46
Postat av: Linnea

Mer! :-)

2011-11-14 @ 20:06:27
URL: http://alvapluslinnea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0