Dreams do come true - Del 5

Jag satte mig bredvid Harry och log mot honom.

"Sooo, I don't wanna sound big headed or something, but how come you aren't asking us for autographs or anything?" frågade Harry.

"Well to be honest, when I saw you guys I never knew that you where in a band. I had actually never heard of you guys before until Bianca told me." sa jag och kollade på dem.

"Ooh, ok. So tell us about yourself!" sa han och log.

" Well, my name is Aria Linden and I'm 16. I have lived in Sweden my hole life. My mom is from France, so I speak French. I don't know what els to say." svarade jag . "

That's fine!" sa Louis och log mot mig.

Precis då stannade bilen och vi gick snabbt in till Mcdonals. När vi väll var där gick vi och beställde och satte och sen och började äta. Harry satt framför mig och jag kände hur han stirrade på mig. När vi var klara så skulle vi in i bilen när tre par tjejer kom fram till oss.

"Hi, can we take a picture with you guys?" frågade en av dem.

"Shure" svarade killarna och log.Tjejerna bad mig ta bilden och efteråt så frågade dem vem jag var.

"She is our new friend!" sa Zayn och log mot mig.

Efter det satte vi oss i bilen och började åka mot studion. Harry vände sig mot mig och log.

"Now that you know me, you wouldn't mind giving me your number, would you?" frågade han och blinkade med ena ögat.

"Haha, of course, not!" sa jag och fnissade.Jag gav honom mitt nummer. När vi kom fram till studion bestämde jag mig för att åka hem.

"Guys I'm going home, but thanks for a lovely lunch!" sa jag och gav dem ett stort leende.

"Okey,have fun!" sa dem och kramade mig.

Ännu en gång kände jag att Harry kramade mig lite extra mycket. När jag gick ut, kände jag hur fansen bombade mig.

"Who are you?"

"Get away from our boys!"

"You are just using them!!"

Jag orkade inte bry mig så jag tog första taxin jag såg och bad honom köra mig till lägenheten.Det var min andra dag i London och jag hade redan lyckats få flera tusentals tjejer att hata mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0