Dreams do come true - Del 4

Efter filmen loggade jag in en andra gång på Twitter och märkte att jag hade fått en massa mentions. Jag skummade igenom dem och alla handlade om Harry. Jag orkade inte svara på nån så jag bytte om och gick och la mig.

 


Jag vaknade av att jag blev bländad av solen. Jag måste sätta ditt gardiner tänkte jag och satte mig upp. Jag bestämde mig för att gå och hälsa på Bianca i studion för jag hade ändå ingen annan att hänga med, om med lite tur kanske jag skulle träffa Harry. Det var någonting med honom som var speciellt. Jag gick och tog en dusch och började packa upp mina kläder. Jag satte på mig en magtröja med London flaggan på som jag hade köpt igår och ett par mörka jeans shorts. Till det tog jag ett par svarta höga skor och började att gå mot en taxi.

När jag kom fram till studion märkte jag att dett fans en massa tjejer som stog utanför och skrek. Jag skulle precis in när jag märker att en stor kraftig man stoppar mig.

"Where do you think you're going?"

"Uhm, my cousin works here, and I was going to meet her" fick jag fram.

"Wait just a second" sa manen och gick in. Han kom tillbaka efter några minuter och ursäktade sig.

"Sorry, I didn't know that you were Biancas cousin." sa han och flytta på sig så att jag kunde komma in.

När jag gick in gav jag Bianca en kram och puss på kinden.

"Hallå, vad är det som händer? Är Justin Bieber här eller?" frågade jag och pekade på alla tjejerna. Bianca började att skratta.

"Nej, dem är här för att se One Direction " svarade hon och pekade på killarna som tittade på oss när dem hörde oss nämna deras grupp.

"We didn't underderstand any think of what you  just said" sa Zayn.

"Sorry, we were just talking about the fans, I never knew that you guys had so many of them." svarade jag.

"We get used to it. " sa Niall med hans urgulliga accent.

"We have fans from all over the world. But the English and Swedish fans are ones that we have met the most" berättate Harry.

"Swedish?"

"Yeah, we have been there several times. They are really sweet!"

"Nice" svarade jag med ett leende.

"Sorry but we have to geet back to work, but we'll talk to you later" sa Louis.

Precis som dagen innan så satt jag där i soffan och höll på med min mobil och lyssnade på dem samtidigt.

Klockan 1 så kom Bianca och killarna fram.

"Vi har lunch nu, men jag ska iväg och träffa min kille Jake. Är det okej om du hänger med killarna" sa Bianca.

"Ja, visst!" svarade jag och log. Bianca gick snabbt och tog en taxi.

"Guys, is it okey if I hang with you? Bianca went to meet her boyfriend." sa jag och kände hur kinderna hettade till.

"Shure!" svarade Harry snabbt.

"Let's go to Mcdonalds, I'm really hungry!" sa Niall. Alla började att skratta.

"You're always hungy Niall!" sa Liam som jag inte hade hört prata alls.

När vi skulle ut så var vi tvugna springa igenom alla fans.

"Who is that girl?" frågade dem flesta. Jag struntade i dem och efter en stund så var vi alla i bilen som skulle ta oss till Mcdonalds.


 

Nästa Del kommer nog upp ikväll :)

 

 

 

 


Kommentarer
Postat av: Anonym

As bra meeer!!! :D

2011-11-04 @ 13:15:42
Postat av: ElinSkantz

Galet bra!

2011-11-04 @ 18:27:07
URL: http://skaantz.blogg.se/
Postat av: Anonym

Vill ha mer! :)

2011-11-04 @ 23:53:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0